Sider

29. november 2009

Slutt

Klokka er 01 og jeg sitter å nyter en Pripps blå. Burde vært en koselig kveld med fornøyde jegere men denne gangen ei. En spissbuk dov, en fin stor galt og et lite rådyr er alt fire jegere har fått i løpet av en helg med jakt. En sitter med en merkelig følelse av å blitt lurt... Drevjakten ble mitt livs dårliste jaktopplevelse, kanskje pga høye forventniger men også pga dårlig opplegg. Amatørmessig opplegg med for lite menn til å drive. For store drev og pussig utplassering av poster. Eneste lille glede er at jeg fikk skutt et rådyr. På 150 meter pluss fant Nosler sitt mål, noe høyt men knall og fall. Reiste seg igjen når drivern kom!! Og fikk derfor smake en nosler til.. Konklusjonen er av Jaktsvenne ikke har levert og jeg kryper nå skuffet under dyna.........  

Mobile email

4 kommentarer:

EMIL sa...

det var da en helt for jævli nedtur med drivjakt med superjaktsvenne. for en tosk. han er kanskje vant til folk som aldri har vært på jakt før. får håpe det blir et par gode loser før det er over. blir bra med egen hund, blir min egen herre og kan gjøre som jeg vil

EMIL sa...

fikk noen dustekomentarer fra jaktboss om at jeg ikke kan gjøre som jeg vil fordi jeg ikke har terreng så ifra da er jeg på utsikt etter å leie et fint terreng i nærheten

Anonym sa...

Ta och skärp till er och ta en funderare på hur många gånger som varje jägare går ut och jagar och inte skjuter något vilt, ni hadde ju ingen erfarenhet av sådan jakt blev det sakt tidigare i inlägget som var skrivit här

EMIL sa...

bla bla bla

Blogglistenhits