Sider

29. november 2012

Hmm minilos på ?

-10 grader, klarvär, fullmåne og nesten vindstille.

Alene med Albin igjen. Slått om og blitt kaldt, det var på tide. Håpet jeg skulle få en hare på beina idag, men sånn ble det ikke. Albin var som vanlig full av jaktlyst og gav lyd fra seg fire ulike steder. Den ene gangen var det noe på gang, men hva?

Startet ca 150 meter unna meg, litt merkelig lyd på han var det. Kom rett mot meg og jeg hörte det gikk i det sprö gresset/skogbunn. Kanskje 20 meter unna var jeg. Eller var det Albin, mener imidlertid jeg hörte at han var litt lengre unna - men ikke mer enn kanskje 30 meter bak. Når det andre gangen hadde tasset like ved meg så ble det stopp!!! Merkelig da det kun var gått 6-7 minutter siden starten. Har han begynt gi opp så fort? Albin gikk samme vei han kom ut på en vei, frem og tilbake litt för avgårde på andre siden av veien. Hörte han skjelle en gang.... hmmm bare fot?

Albin tok noen bra sökerunder til. Siste runde begynte han litt, ganske så grov i målet men ble ikke noe mer. Litt runder til för han skjönte vi skulle hjem og tok avsted langs veien.

Dagens Garminbilde

Og litt zoooom av "minilosen" jeg sto på lilla merke (dvs litt ved siden av der den grå linjen er:)). Pulsen kom ihvertfall opp litt....
Oppsummert ble det 14,9 km på Albin og 2,1 km på meg..

2 kommentarer:

Lindsjö taxar sa...

Vilka spår det blev!!!Vi har fått spårsnö, vi var ute med Ayla o Trym idag.

Lindsjö taxar sa...

Idag var vi ute, inlägg kommer senare.
Din fråga: Vilja 4,36 medelfart o 7 km totalt, Trym 4,74 medelfart och 10 km

Blogglistenhits