Sider

26. mai 2010

Viltkamera - Finland

Siden viltkameraet ble en slik suksess så er lysten stor for å gjöre et innkjöp for närområdet her i Finland også. För planene ble igangsatt sendte jeg noen bilder til foreningens ordförer, og fikk ferske viltkamerabilder i retur. De to rådyr på utfodringen er knappe 500 meter unna!!!



Förste bilde av ku med to kalver (ikke mange dager/timer gamle). Litt dårlig kvalitet, som tilskrives at det er litt langt, natt og kun vanlig blitz. I tillegg fikk jeg et eldre bilde av en fin okse, også litt dårlig kvalitet men dog. Utrolig moro med viltkamera er konklusjonen, og demper litt av jaktsuget. Kanskje jeg skal egne meg til kamerajakt? :-)


NB! Når katten måtte ut kl 00:30 inatt kom det en rev gående på veien ca 20 meter fra huset!! Turen går til norge i morgen tidlig, men når jeg returnerer blir det test av Nordic Predator.

Ingen kommentarer:

Blogglistenhits