Sider

12. september 2010

Last man standing

Halvveis i Skåne jakten, nå igjen alene etter Emil sin visitt. Ble en nesten kveld-natt-morgen. Emil fikk mulighet på en halvskovel 23 minutter for seint og fikk nyte synet i en time. Han så også to ganger geit med kje idag tidlig.
Jeg hadde gris svært nær i går ca 2130, hørtes ut som en ensom en. Snufset mye og kom ikke frem på åtlen helt. Det gjorde en feit grevling, en katt og en ugje! Gav meg ca 0135.
Idag tidlig så jeg et rådyr hoppe avsted, ellers kun spor etter stor gris på et jorde. Trodde først at det var hjort el elg til jeg så fersk bøkning'. Dette ikke mer enn 4-500 meter unna emil sin plass i natt.
Nå har det blitt litt søvn før nye tak. Blir forsøk på dov til det er slutt, deretter inn i vakhytten.  

Mobile email powered by Nokia Intellisync

1 kommentar:

Emil sa...

stang ut hele helgen. faen også. gjorde det ikke bedre å få bilder av gris som var ved mitt tårn neste kveld,da hadde jeg reist hjem til norge.

Blogglistenhits