Sider

25. februar 2011

Ingen suksess

Rett för avgang kom det en selger på döra, typen som hadde tatt et spionbilde fra himmelen i sommer. Heldigvis etter at terassen ble klar. Han fikk et salg selv om prisen var stiv, kanskje han ikke spionerer neste sommer:)

Uansett fikk jeg tatt på meg skia og la iveg. Litt vel mye vind og -9, med andre ord ikke spesielt bra forhold. Vel fremme på tiltenkt plass klarer jeg å lande på ryggen midt i snöen, eneste som holdes snöfritt er Mausern. Gjör underverker for fingrene som er kalde fra för, hvilken start. Uansett får meg en fin plass med utsikt over et lite jorde hvor snöskutern har kjört opp skisporet.

Lokker förste litt med fugleflöyta, ingen respons og vinden er nok vel hard. Blir et par runder til med fugleflöyta, för en litt lengre pause. Vurdere å flytte på meg men blir sittende. Nordic Predator testes, hvilken lyd - nå burde revene reagere. Men det kommer aldri noe dyr innenfor mitt synsfelt.

Oppturen idag var at katten reagert spontant og kom smålöpende når jeg testet musepipen innomhus. Nå blir det igjen pause fra jakten i en 3 ukers tid. Men mot slutten av mars er det jo fortsatt perfekt å lokke.....

Ingen kommentarer:

Blogglistenhits