Sider

7. november 2015

Frihelg

Hmm ja det blir en frihelg, dvs ingen jakt!! Ingen rapporter fra andre der ute i felten heller. Da er det bare å glede seg til neste helg og opplæring hos Aimpoint.

Greit å sjekke litt igjennom internett på søkende etter noe nytt eller interessant. Kanskje er det snart tilbudsesong.

En ting har jeg tenkt på forresten...
Jeg sluttet for en god stund tilbake å innbille meg at enkelte ting måtte jeg ha med jakt, eksempelvis favoritthatten. I tillegg var det litt overtro ifht antall skudd i lomma etc. Godt jeg sluttet med det, men etter de siste velykkede jaktene (Easyhuntjakta og haredot for Albin) har jeg notert meg at samme undertøy ble benyttet! Dette er nå dessverre ikke meg på turen til Aimpoint, så man håper ikke det jinxer sjansene.

Tenkte på et bilde til å supplere teksten, men tror jeg lar det ligge denne gang.

Ingen kommentarer:

Blogglistenhits